10 коментара
  1. струва ми се, че препоръчваш домашно насилие със съгласието и на двамата. ;-)

    ReplyDelete
  2. Никога не съм била поддръжничка на какъвто и да било бой, но съм съгласна, че някои жени направо си крещят " Удари ме, че да ми дойде акъла в главата". И да- боят не е решение, ама като си го проси... не е да не съм удряла жена...(::)

    ReplyDelete
  3. предполагах, че може да се разбере погрешно :)) просто ако се събере някаква отрицателна енергия с тенденция към излишни изблици един добър хардкор концерт е по-добрият начин да я изкараш навън от тъпи скандали, които натоварват и двамата. А в личен план един шамар в преносен смисъл, т.е прямо излагане без недомлъвки, може да заболи, но в дългосрочен план отрезвява и заземява и е много по-ценен от "да, миличко, да", колкото скандала да свърши и да не се засегне истинския проблем...че всъщност няма проблем и истинска причина за конфликт

    ReplyDelete
  4. :))) И аз се зачудих на някои места преносно ли да го разбирам или буквално, но заложих в коментара си на буквализма:), обаче не се отричам от думите си, а съм и съгласна с твоето разбиране;)

    ReplyDelete
  5. Пошляпването от време на време действа...освежаващо (особено по дупето, чела съм, че било полезно за кръвообращението) :)

    ReplyDelete
  6. Ей това е мъжка приказка. Знаех си, че шамарът от сърце е полезен ;-)

    ReplyDelete
  7. Жените не трябва да се удрят в лицето, за да не остават видими следи; само в стомаха и хълбоците, моля!

    ReplyDelete
  8. В стомаха не може, ако са бременни;), значи остава приятно пошляпване по хълбок, бедър, диференциал, особено като прелюдия или част от едни други игри, включващи физически контакт в непосредствена близост;)))

    ReplyDelete
  9. най-вече като част от тези игри :))

    ReplyDelete
  10. И без друго по задника е по-приятно.

    ReplyDelete

Post a Comment