8 коментара
  1. Много са яки снимките, особено първата! :)

    Фотографка, гумени ботуши и як обектив - какво повече му трябва на Йордановден (като изключим вярата в богоявлението... за който вярва) + един (може и да не е дървен) кръст :)))))))))

    П.П. Писах ти коментар на един стар пост, но не знам дали получаваш известия по пощата :) затуй послеписвам!

    ReplyDelete
  2. Благодаря:) А в отговор на коментара: филмовите review-та са неразделна част от блога, но може би няма да е на Холмс. Такава съм си: г-н Бла като написа за Аватар и пак не ми се пишеше мой коментар. Когато мненията съвпадат не обичам да се повтарям :)

    ReplyDelete
  3. Г-н Бла се пипа, докато ви чете и двамата!

    ReplyDelete
  4. обещал съм си да се гмурна и не мисля да чакам до времето, когато бъдещото ми Стомах ще ме удави.

    whaterver, снимките са много вдъхновяващи, подкрепям елфа : ))

    ReplyDelete
  5. ОК, inni4ka :)

    Тогава ситуацията или ще е ти първа да напишеш ревю (за който и да е следващ, но важен, филм) или просто мненията ни да не съвпадат :)

    А г-н Бла да не се пипа много, че ще ослепее :) А и косми между пръстите на ръцете може да му поникнат, хъхъхъ :)

    ReplyDelete
  6. ахаха, онанистиии :)) Иначе като гледам мненията ни май по принцип съвпадат, тъй че все някога принципа ми ще се наруши...Освен да дръпна един пост и за Аватар, и за Холмс тези дни :)

    ReplyDelete
  7. Тъкмо г-н Бла ще има повече материал за изпапкване, хахаха :)

    ReplyDelete

Post a Comment