4 коментара
  1. Преди някакви дни отново гледах ДД, от там се сетих и за репликите: "Donnie: Why do you wear that stupid bunny suit?

    Frank: Why are you wearing that stupid man suit?"

    Виж, идеята за пластовете, както Елфа беше написал в едни коментари скоро, пластове като на глава лук...

    По-скоро купувам идеята, че има ситуации, стимули и познавателни схеми, които, поставени в един леген, стоплят различно водата и вадят различно пране (понякога много подобно, понякога чак ти оцветяват дрехите). Така вървейки ръка с ръка, с думата "сходство", "разбиране" и "удоволствие" се получават добрите връзки между хората (самата същина и спектър на всяка една от тези думи си е субективна, затова и прави легена мамата си трака)

    Но че характера на човек има пластове... дори не искам и да си го помислям. Личността ми е открита пред мен по начин, който ти/вие никога няма да видите, разберете. Затова се нарича Аз. Затова ако аз ти/ви разкрия себе си в различна степен (било и то на културно разбиране), ти/вие ще пречупите това което виждате според това, което вие познавате, търсите, харесвате и в обмена ще си решим дали ще се продължава... по-навътре в стаята. Мда, мамка му, права си всъщност, може и като пластове да се разглежда. Ами ще го мисля, интересно е.

    ReplyDelete
  2. Здравей :)

    "Той съзнава, че хората са... твърде сложни- в една ситуация ще реагират по един, в друга по съвършено друг начин, всеки от който обикновено е обусловен от причиннно-следствена връзка, която е извън вътрешния им контрол. Затова трябва да мислим чуждото поведение според ситуацията и променливите в нея."

    Мисля че с теб всъщност сме на едно мнение, за това, което наричам пластове. За мен те не са като слоевете на лука, а точно отговарящите на различни ситуации, различни части от нас- чието проявление се вижда по различно време. МОже би трябва да редактирам как е написано, защото си прав, че "пластове" по принцип се употребява в друг смисъл и така звучи малко по-различно :)

    ReplyDelete
  3. доста философски си се настроила напоследък, но пък ми харесва :) особено, когато съм съгласна с голяма част от нещата :)

    ReplyDelete
  4. Когато няма слънчице навън и възможност човек да вземе на абордаж софийските градинки някак остава време за по-сериозни неща :))

    ReplyDelete

Post a Comment