5 коментара
  1. Смятай, колко добре си го написала, щом ми се допи уиски ( а аз никога не пия уиски, понеже бързо ми маха горният цех, а и ми напомня за спирта на ракията):))- страхотен пост!
    И дори да не съм консуматор на въпросната напитка, обожавам рекламната кампании, клиповете и посланията на Johnny Walker!- зареждащи, позитивни и семпли, но достатъчно , за да те грабнат:)
    Инничка, имам само един въпрос- защо, пишейки страхотно на български, често в постовете си втъкваш и английски "заемки"?

    ReplyDelete
  2. Добър въпрос- на моменти сама се усещам, че може би не е уместно, но просто така идва. От 8ми клас почти всичката литература: художествена, научна и свързана,с това, което уча/работя е на английски.

    Понякога може би наистина има по-подходящи български думи, но някои неща си имат такива нюанси, които просто ги няма в българското им съответствие или нямат същата звучност, заряд. So i just switch, като сега :)

    ReplyDelete
  3. Шпир(и)т аш гут аш айришшшшшш :)

    ReplyDelete
  4. това, което търсех, благодаря

    ReplyDelete
  5. прочетете целия блог, доста добър

    ReplyDelete

Post a Comment