7 коментара
  1. Нем... не... звучи класно, но... не потънах в дълбоката дупка. Или не я видях, или... и аз не знам :)

    It could be different - and [sur]"real" at 5th of March :))))

    ReplyDelete
  2. Хе, знам че доста хора бяха по-скоро разочаровани, но мен някак успя да ме грабне. Може би защото имах адски ниски очаквания, а така е лесно да се впечатли човек :)))

    ReplyDelete
  3. Няма връщане назад, нищо де... за сметка на това... "Why so serious ?!" lasts forever :)

    ReplyDelete
  4. какво говориш :)! Огрооооомен: Introduce a little anarchy. Upset the established order, and everything becomes chaos...

    ReplyDelete
  5. ахъм, чак след като го оставих, усетих, че е като да съм се въплатил в бясна тийнейджърка.

    уточнявам: без него - няма филм, няма история, няма ТОНИ: филмът и историята си остават недоразказани, но многото пари и гения на Тери Гилиам като че ли успяват, да не те оставят с вкус на "Дееба, каква беше тая тъпня?!?"

    ReplyDelete
  6. хаха, и аз бях на ръба при сцената с реката slash кобра slash Г-н Ник...но тези моменти като цяло се брояха на пръсти.

    Голямото достойнство на филма е онази странна атмосфера, която рядко намирам в по-новите филми и която май скоро съвсем ще отстъпи пред менюто: очила + пуканки

    ReplyDelete

Post a Comment