6 коментара
  1. Това че гледаш Бунюел е просто прекрасно - Този неясен обект на желанията :))

    ReplyDelete
  2. Съгласен съм с Вал. Само за гнусния Одеон не те разбирам, но няма пак да водим тоя спор. :D

    ReplyDelete
  3. @Bla: В моя живот не помня Бунюел да е пускан в друго кино. А и не само той, така че човек постепенно свиква. :)

    ReplyDelete
  4. @спас: аз гледах Le journal d'une femme de chambre в Дом на киното :) И макар да са подобни, си оставам почитател на Одеон. Понякога е толкова дразнещо, че чак ти харесва :)

    Само веднъж на Хичкок много ме съсипа факта, че ни пуснаха филма от BSplayer...малко уби цялата идея да си в киното на Националната филмотека :)))

    ReplyDelete
  5. Съвсем случайно попаднах на този пост докато си ровех безцелно в нета и макар да не е много актуално за коментари вече, ми стана много приятно, че и други хора са пленени от магията на луисбунюеловите филми, та затова реших да напиша един анонимен коментар :) Като гледам датата на публикуване, тази прожекция трябва да се е състояла през седмицата посветена на 110-годишнината на Бунюел, аз тогава ходих да гледам само другият му филм с Катрин Деньов, ''Тристана'', че го бях гледал само веднъж и сравнително отдавна, но гледането беше доста помрачено, и то в буквалния смисъл на думата - имаше някакъв технически проблем, много беше затъмнен екрана, и на по-тъмните сцени почти нищо не се виждаше :)) Нищо, ще се закупи някой ден на ДВД с по-добро качество :) Малко не разбрах частта с хронологията с ''Repulsion'' - филмът на Полански е от 1965, а на Бунюел от 1967, така че наистина Деньов е избрана за ''дневна красавица'' след обилна доза ''отвращение'' :)) Но не съм много сигурен, че Бунюел изобщо е бил гледал филма на Полански, не мисля, че той я е избирал за ролята, поне така съм чел, но пък перфектно е паснала :) Не знам дали си гледала 'продължението' на филма, заснето от Мануел де Оливейра, ''Belle Tojours'', ролята на Северин играе една от актрисите в ''Дискретният чар на буржоазията'', Биле Огур май се казваше, даваха го филма на Киномания преди 2-3 години, ако си пропуснала, заслужава си, според мен, не е точно продължение, а по-скоро отдаване на почит към творчеството на Бунюел, защото имаше препратки и към други негови филми. Ами извинявам се за дългия пост :))

    ReplyDelete
  6. Да, вероятно така че е

    ReplyDelete

Post a Comment