13 коментара
  1. Ихааа, първа ще коментирам и ще го направя с кеф! ;)))
    Огромно благодарско, че прие поканата ми- знаех си, колко убедена бях, че ще си струва!И още едно благодарско за откровеността.
    Харесваш мишки????!!!OMG!:)- но и такава те приемам :)
    Нестандартна, както винаги, изненадваща, както всякога и интересна, за което те ценя, благодаря за този пост! Напълни ми душата, наистина! И се радвам, че поопознах още една страна от теб :)
    Ам, ако може да попитам- къде точно на врата е бил тоя пиърсинг?!

    ReplyDelete
  2. отзад, над най-горния прешлен :)
    а това с мишките е толкова дълга история, че не знам как мога да го обясня на някой, който не е бил свидетел на процеса. За успокоение ще кажа, че не е в буквален смисъл :)))

    ReplyDelete
  3. Ъм... болеше ли? / и колко по скалата от 1 до 10/и защо в минало време?

    ReplyDelete
  4. 1. Няма нещо, което да обичам повече от хората, които предизвикват ума ми...и обратно.

    inni4ka,предизвикваш ме с всеки един
    твой пост или коментар :)
    Само мога да съжалявам ,че не те познавам лично.
    Една голяма усмивка за теб и за Omniа :)

    ReplyDelete
  5. @ omnia: да кажем 8, защото адреналинът ти отвлича мислите на съвсем друго място...но пък се прави без никаква упойка/лидокаин whatever.

    много лесно се възпалява мястото. пък и аз много избързах с плуването, тъй че реших, че възпалението и болката не си струват чак толкова и го махнах. Но още си спомням с топли чувства за него :))

    @ renkisa: bluuush :)

    ReplyDelete
  6. Аз не знам какво да кажа, :) защото това са най-милите думи, които са ми казвали напоследък.

    Благодаря!

    Пиърсинг!? имам изненада и "теория за съзнателно причинената болка" :)

    ReplyDelete
  7. Извинявай, но кое е момичето на снимката с колата? Или е просто рандъм кадър такъв един, може би? А може би не?

    :)

    И аз вече не съм много по щафетите, но обещавам, че ще се спъна в откровение. (всмисъл, че вече се спънах веднъж http://kristian.vanev.info/?p=463):) Уж случайно, а може би не.

    Както и да е, твоите откровения светят, греят, танцуват, смеят се и се пускат по разни снежни хълмове. Готино е, зареждащо е, вдъхновяващо и впечатляващо.

    Усмивки! ;)

    ReplyDelete
  8. А как се кефя, че 7мия коментар е мой, идея си нямаш ; )))))

    ReplyDelete
  9. хехе, фетиш към 7мици някакъв, или? :)
    Иначе аз съм на снимката с колата :)

    ReplyDelete
  10. :)

    7та ми е повече от фетиш.

    well. nothing more to say.

    blink.blink.

    ReplyDelete
  11. Виж ти, аз също имах пиърсинг на врата. Издържа oколо година, което май е доста, предвид мястото, където беше. Изобщо, пиърсингите са ми слабост.

    ReplyDelete
  12. you make ME happy :)

    ReplyDelete
  13. Благодаря за поканата. Поласкан съм впрочем, че си сред малцината, които изглежда все още ме четат :)

    Ще се опитам скоро да отговоря, въпреки че май напоследък много не ми се пише. Какво да правим - животът напоследък преобладава, за всичко друго - колкото време и сили останат :)

    ReplyDelete

Post a Comment