10 коментара
  1. ti i sega si s toya akal, ne se bezspokoi

    ReplyDelete
  2. Сад и то с майка ти. Горката жена.

    ReplyDelete
  3. haha, анонимен, да! определено не съм си променила мнението за свободата на словото, правото да избереш сексуалността си и големите френски автори на Просвещението.

    Само че за 10 години доста е надградено над тях. Интересно ти и на 20 и няколко дали си стигал и до тоя акъл ;)

    ReplyDelete
  4. някак само страхливците пишат без име и от проксита. Аргуменирай си мнението и сложи име под него. Дотогава злобата ти е безсилна ;)

    ReplyDelete
  5. @ eiri: LOL, тя и до ден днешен го разказва този случай :))) Ама призна че филмът е изключително силен и единственото, което я е притеснявало е възрастта ми и как ще го възприема

    Quills: Горещо го препоръчвам: дискусиите между Сад и абата са много силни!

    ReplyDelete
  6. Леле, помня когато гледах филма по нощите беше... толкова много време, толкова много забравени спомени.
    После дойде ред и на "Безбожник" :)

    ReplyDelete
  7. даааа, и той ми е от същия период :) Адски добър (аз говоря за този с Венсан Перез де, не съм гледала още с Деп)

    ReplyDelete
  8. Има "безбожник" с Деп? Лол, дори не подозирах... (checks imdb)

    ReplyDelete
  9. Той че е силен силен е, няма две мнения :)
    Аз пък като го гледах изобщо не ме трогнаха много разговорите. Е, дошло е време да погледна по друг начин(но не толкова по въпросите на етиката, колкото психоаналитичен). Нямам търпение да си купя 'Жюстин' сега с твърди корици (ohboyohboy). Никак не се намира на пазара днес (а и дали някога?) книга от Сад.

    ReplyDelete
  10. aз бях намерила един сайт, на който има качени много неща на PDF, ще потърся линка. 120те дни на Содом направо ти отнася главата

    ReplyDelete

Post a Comment