10 коментара
  1. + 1 за неадекватната пулика. Тези, които очевидно не бяха особено пристрастени към Рамщайн, може поне да отстъпят назад след като приключиха "техните" групи. В случая само стояха като пънове даже и на най-яките песни (нормално при положение, че знаеха само Du hast, а на Links й уловиха припева от третия път :D). Странно ми беше да съм чоека, който знае най-много от песните им околовръст (с изключение на един друг много специален човек). И то при положение, че и ние гледахме от третия (правостоящ) ред.

    А иначе....иначе това бяха РАМЩАЙН!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. добре дошла в клуба на "АААААААААААААААААААААААААААА"

    иначе за публиката.... без коментар..... сърбите бяха 1000 пъти по-добри, но предполагам че се дължи на факта, че тогава си беше само техен концерт

    ReplyDelete
  3. Rammstein сцепиха мрака, а Manowar бяха просто нелепи. :D

    ReplyDelete
  4. Ако става дума за малкото пого на Slayer някъде близо пред сцената, леко вдясно.. и аз бях там, и аз се бих. :D И за пръв път съм в пого, където миризмата на коз е по-силна от тая на алкохол. o_O
    Втория ден.. Alice In Chains. Rammstein са ми били винаги скучновати, а и като чуя фойерверки по улиците рядко надигам глава, но се радваха хората. Кори Тейлър е пич, ясно си е, за Manowar по-добре нищо да не се казва, дори и отрицателните ми очаквания не оправдаха. :D

    ReplyDelete
  5. мн съм зле:) чак сега видях чий е коментара :)
    http://www.youtube.com/watch?v=o6IuUNLaKuA&feature=related

    :)

    ReplyDelete
  6. Каменицата ми се стори почти като (хубава) бира :)Наистина жалко за организаторите които са допуснали този бранд да утолява жаждата в този врящ котел.

    ReplyDelete
  7. хаха, анонимен, знам за какво говориш :))) приятна миризма, силно близка някак.

    иначе кори е много пич. Като каза "I want to come with this band again" крещях Come with your other band, ма едва ли сме се чули :))))

    ReplyDelete
  8. Присъствам на концерт на Рам за първи път и не мога да правя сравнения относно "адекватността" на поведението на нашата публика, спрямо тази на съседите например, но пък това, което видях и чух, преценявам като по-скоро достатъчно и в цялост поднесено "по раздавачески". Хората се лашкаха доволно, скачаха (на моменти) премного, та даже имаше забележими (за жалост притъпени в зародиш) изблици на пого-диващина. Дали е по-подходящо точно за концерт от такъв мащаб, на изпълнител от такава величина, публиката да беснее "à la hardcore-ски", (не че е възможно да се случи някога), аз бих казал по-скоро не. Музиката и атмосферата, която създават Rammstein просто носят друг вид енергия, която дори и в най-интензивните моменти, те тласка най-вече към това да злоупотребиш с прасците си или да се оставиш на вълната да те отнесе, накъдето лъхне ритъма. "Симетрията" на хардкор концерта е в първичното. Аз лично не успях да доловя нещо такова на снощния концерт. Но пък свободния им огън "пърли" неповторимо ;)

    P.S. За много хора Manowar са и ще си останат Крале на металния звук. И има защо при това. Неадекватност проявяват не точно в случая ;)

    ReplyDelete
  9. Ама нека си останат. Нищо против групата (освен, че не я слушам) или хората. Ама да се дръпват акто почва нещо, което те самите не слушат или за което просто не им пука.

    ReplyDelete
  10. Manowar - fag shit crap fest, madafakah!

    ReplyDelete

Post a Comment