7 коментара
  1. Ще отвърна (на удара). По некое време. Тия дни.

    ReplyDelete
  2. o, Nikos! o, Kazandzakis! Поздрави!

    ReplyDelete
  3. Искрени благодарности, че прие поканата. Това с щафетите и нормалните постове ми напомня малко за учителката ми по френски в гимназията (тя направи от доста хора човеци) - редуваше есетата по фиксирана тема с такива по собствен избор (а ние роптаехме), казваше че така ще се научим да спояваме добрите и оригинални идеи с подобаващо добра словесна форма. Ех, от гимназиалните години не съм чела «твоите» Les fleurs du mal, а тогава със сигурност не съм била дораснала, за да ги осмисля (благодаря за подсещането за целева обиколка по масите на букинистите).

    sky_mender

    ReplyDelete
  4. Оу, мон дьо, имал съм пукана, куверт, за да изръзйь свойто образцову имане. ХЕЙЛ!

    Няма да се лигавя, благодаря, и в скоро време ще драсна. :)

    ReplyDelete
  5. you no like :S? Хлип! Лигав!

    ReplyDelete

Post a Comment