6 коментара
  1. Уроците по снимане започват оттук:)
    Red Desert
    http://rutor.org/torrent/26603/krasnaja-pustynja_il-deserto-rosso-1964-bdrip-ot-hq-video
    Предполагам Равена е наблизо :)

    ReplyDelete
  2. Англоговорящите там са със сигурност възрастта между 16-18г.... ;)/поне от моя скромен опит със зет италианец това установих:))))/
    А за нета там си е проблем по принцип не се изненадвай:)))
    И успех с местните индивиди;)

    ReplyDelete
  3. grazie :) аз общувам с групата 20 + и нещата не са розови, но пък са адски мили. съквартирантите ми правят чудеса да ме интегрират въпреки че сигурно на тяхно място никой не би му се занимавало да прекара 5 минути в обясняване с жестове на едно изречение :) без майтап, вечеряме с речник, молив и листчета :)))

    ReplyDelete
  4. Честит празник на вас, братя славяни! Честит Ден на независимостта на България!
    Поздрав от Русия!

    ReplyDelete
  5. ъ, ами, благодаря :))) 22ри е наистина важен празник, но честно казано не съм почитател на метакоментари :)) сигурно съм сред последните хора, които не възприемат блога си като персонализиран форум или каквото там :))

    ReplyDelete

Post a Comment