7 коментара
  1. Знаеш ли...толкова откачалки срещнах там и видях,че дали ще пееш пред Треви,едва ли на някой ще му направи впечатление,или всъщност ще ти изръкопляскат ;)!Черната Мадона е много странна нали? ;)

    А в катедралите,не мога да си обясня защо винаги когато съм влизала в тях се чувствам някаква нищожно малка.
    Поздрави!

    ReplyDelete
  2. хехе, знам, и ние като бяхме беше лудница. просто аз имам специално отношение към тези неща и за мен ще бъде равносилно на стриптийз върху Библията (сравнението важи само за религиозните; иначе знам че за Бла например това би било сбъдната мечта).

    За мен това не е просто фонтан :) Но това си е за мен: ок съм другите ако искат циканско колело да правят пред него. Просто тъпите поп песни, които бяха наистина забавни за пеене във влака, за мен не вървят там :)

    ReplyDelete
  3. съгласна съм за това, че липсата на време ускорява контактите между хората :) за сетивата само донякъде - понякога е нужно и разглеждане, и вглеждане. в разумни граници. а фонтанът на Треви мен лично не ме впечатли прекалено, не знам защо, май си падам по по-монументално строителство (това го открих, когато се разочаровах от размера на Сикстинската капела) :D поздрави и have fun (:

    ReplyDelete
  4. Dolce vita :)
    Grazie, non fumo :)

    ReplyDelete
  5. grazie :) аз в капелата бях на прага на смъртта :) всеки си носи някакви свои емоции и променя местата чрез тях, иначе нямаше да е интересно

    ReplyDelete

Post a Comment