3 коментара
  1. Всъщност, Камен Воденичаров, като продуцент на рекламата, каза, че била на простоват език/ниво, защото така достигала до всички. На мен лично повече ми напомня реклама на сироп за кашлица, отколкото на спин уорнинг.
    Така че тази "реклама" предизвика внимание единствено към себе си, а не съм главната й тема- т.е. целта й не бе постигната. Но освен да кажа "българска му работа", няма какво друго да добавя. Без коментар...

    ReplyDelete
  2. Видеото си казва всичко .. страхотно е

    ReplyDelete
  3. Най-сетне и аз я гледах тази реклама, толкова шум около нея се вдигна.
    Ефекта от нея е горе долу като ефекта от повишаването на обществената загриженост за някакъв подобен нерешим проблем чрез слагането на анимационни картинчици на мястото на снимките на потребителите.

    ReplyDelete

Post a Comment