6 коментара
  1. Като стар... почитател/последовател/wtf am I supposed to say here, за да не прозвучи грешно, отдавна ми се иска да се запознаем лично, но все отлагам връщането си в Италия по една или друга причина. Ако си още в София и това не ти се струва ни най-малко притеснително, ще се радвам да се видим.
    Ако още не си се досетила, казвам се Калоян.

    ReplyDelete
  2. P.S. Държа да отбележа, че timing-а няма нищо общо с последната ти статия. Да кажем, че е случайност.

    ReplyDelete
  3. ха, това определено беше изненада за мен...ами как да кажа :) любопитна съм за нови хора и стари почитатели. И ще бъда в софия между 1ви и 6ти :)

    ReplyDelete
  4. Мдобрйе, ако все още ти се струва добра идея да се запознаем и след като си ми прегледала блога (освен ако статистиката на Blogger не ме лъже), пиши ми на e-mail-а или във Facebook. До скоро, I guess?

    ReplyDelete
  5. hehe, той е от скоро май :) нямаше много. и Fb ли ти е от онзи ден :)?

    ReplyDelete
  6. Новичък е, дам. Комбинирай това с непостоянните ми приливи на вдъхновение, както и факта, че доминиращата тема (секс, наркотици, рокенрол) изисква определени преживявания от моя страна (които за добро или за лошо не ми се случват всеки ден) и разбираш защо няма твърде много смислени неща. Държа да отбележа, че Facebook-a го имам от 2005, просто съм доста picky по отношение на "приятелите" си.
    Също така, още не знам дали ще пътувам тези дни и наистина трябва да си организирам времето добре => свободна ли си утре, вдургиден, хм хм хм?
    RPP (no, it's not a spelling error - Reply Pwetty Pwease)

    ReplyDelete

Post a Comment