6 коментара
  1. клише = външна красота?

    ReplyDelete
  2. определено не! Истинската външна красота колкото и странно да ти прозвучи много често върви и с вътрешни качества. Древните гърци го наричат καλοκαγαθία.

    клише за мен е Памела Андерсън. Виктория Силвстед. Златка. Те не са красиви. Нямат истинска хармония на чертите като Джийн Сийбърг, или Анук Еме или някоя от брутално красивите жени, които ти секват дъха. Те са просто с прилични черти и много секс в излъчването. Това е клиширана, клонинг красота.

    Двете най-красиви жени, които видях тази седмица бяха с голи глави. Но чертите на лицето им бяха прекрасни

    ReplyDelete
  3. самия аз съм голям защитник на естественото и автентичното и мразя красивите черупки на някои хора, които повече ме плащат отколкото да ме омагьосват. Но пък и окото ми си има своя логика, която понякога няма нищо общо с тази първата.

    ReplyDelete
  4. :) e, хора сме все пак. Сексуалното привличане понякога не може да се контролира. Макар че толкова пъти ми се е случвало да видя безобразно красив мъж и като си отвори устата ... :)))) никакъв шанс, действа ми колкото пътен знак

    ReplyDelete

Post a Comment