6 коментара
  1. Боже, аз като те зачетох си помислих, че си имала някаква криза на личността, или още, още по-лошо творческа криза...а то било Рожден ден. :):)
    Аз май месец правя 23. Още възраст в късен пубертет, ама съм го замислил от доста време. Не за друго...мамка му, просто усещаш как времето ти изтича. И за пореден път се убеждавам, че конкуренция/врагове не са ми другите хора. А само Аз и Времето - е с това най-трудно се бориш.

    Какво да ти кажа...остарявай, ама не пораствай. Не пораствай повече, иначе страшно.

    "Всеки има своите 127 часа.", това наистина много ме впечатли...изплагиатствах ти го на ФБ стената си. А тя по принцип е авторска. Прави сметка. ;)
    И честит ти празник...

    ReplyDelete
  2. честит рожден ден, вълшебнице!
    умееш да изтръгваш от съкровението на мислите си онази мелодия на душата, която се усеща във всяка твоя думичка! необятна си!
    благодаря ти за прекрасното чувство, което винаги оставяш,
    след всеки твой текст:)

    .. колко обичам тази Венеция..

    ReplyDelete
  3. Красиви слова бликат от красива душа. Благодаря Инче!

    ReplyDelete
  4. Много ми хареса! Поздравления!

    ReplyDelete
  5. Честит РД на патерица ! Не те познавам , но успя да ми предадеш много хубаво настроение,предполагам и на всеки , който чете това му се е приискалоо поне мъничко да е бил на твоето място ... Пожелавам ти да запазиш тази емоция и никога да не губиш хората , които ти я създадоха !

    ReplyDelete
  6. Здравейте всички,
    Благодаря ви за прекрасната статия!
    Ако някой има желание да научи повече за Ръчно рисуваните дрехи на Nadya's Drawing Hand мисля ,че това е мястото за вас!

    ReplyDelete

Post a Comment