4 коментара
  1. Уникален Блог следя го постоянно и с удоволствие! :))

    ReplyDelete
  2. Благодаря :)) винаги е приятно да научиш за хората, които обичат да те четат :)

    ReplyDelete
  3. Ако може да посетите блогът ми,и да станете редовен мой гост,ще съм Ви много благодарен! www.chovechestvoto.blogspot.com!За Бога,искам да ми стане популрен блога!На 15г съм! Благодаря Ви!:a

    ReplyDelete
  4. Здравей, Борис! не съм фен на блог-рекламата и коментирането някъде само с цел да се промотира собствения блог ;))

    имаш доста интересно съдържание в блога и като ми остане време наистина ще го прочета по-подробно, но по принцип не мога да не си кажа позицията, че като почнат да се recruit-ват читатели с такива покани нещата отиват към една блогосфера, от която лично аз предпочитам да страня ;)

    Най-добрите неща се правят за удоволствие, а не за да им се намерят повече читатели ;) На добър час !

    ReplyDelete

Post a Comment