4 коментара
  1. ах, приятни летни напомняния :) вокалът на Skindred: "everyone, take something off and swing it in the air!" аз *оглеждане коя от дрехите, окачени по халките на колана си да взема* weehee!

    ReplyDelete
  2. хахахах, ами и ти си имала голямо чудене тогава :))) аз бях мега щастлива, че съм по бански под Viva Evolucion-a :))

    ReplyDelete
  3. да, мисля да си establish-на банския като официално фестивално облекло въпреки предишното ми недоверие към функционалността му :D иначе бях доста изненадана, че подскачах по бански, развяваща тениската си в ръка, на група, на която съм чувала общо едно парче :D

    ReplyDelete
  4. и аз не ги бях слушала преди, но още на 40та секунда от първата песен си хвърлих нещата на Dee и се изтрелях като снаряд напред :)) Сила!

    ReplyDelete

Post a Comment