11 коментара
  1. По последния една голямо Ох! (в хубавия смисъл;)

    ReplyDelete
  2. Супер! Последният мога вече да го задраскам от списъка, а първите три веднага ги добавям :)

    ReplyDelete
  3. Да го задраскаш?! Завииииждам :)

    ReplyDelete
  4. има го в замунда е нелошо качество

    ReplyDelete
  5. да, но е от филмите, които наистина държа да видя на голям екран.

    (хаха, още си спомням възмутените зрители, които напускаха масово Дом на киното по време на Антихрист :)) Обичам да гледам Ларс на кино :))

    ReplyDelete
  6. добре подбран списък! ^_^ аз очаквам с нетърпение и A Dangerous Method!

    ReplyDelete
  7. е тук няма да напускат киното :P но виж - може да се депресират - на мен така ми повлия, ама все пак нали това му е идеята. Явно фон триер обича да се занимава с психопатология.

    ReplyDelete
  8. затова го обичам(е) :))

    ReplyDelete
  9. И от мен едно заглавие ;)
    Col cuore in gola
    http://www.cultreviews.com/reviews/col-cuore-in-gola/
    Защо да се гледа ? Ами защото е post Blow Up:)

    ReplyDelete
  10. както винаги, Вал. силно киноманско и ретро включване :*

    ReplyDelete
  11. първият филм - с миа и брендън глийсън - със сиг ще си заслужава! глийсън съм го гледала само в готини филми!<3

    ReplyDelete

Post a Comment