6 коментара
  1. Олеле! Предпоследната история е направо потресна! Наистина жалко, че заведенията, в които човек може спокойно да си пие кафето, радвайки се на любезно обслужване са все още толкова малко..
    А камо ли, ако си с книжка в ръка или пък сам! Почти престъпление!
    Но има надежда..Някъде там...:)

    ReplyDelete
  2. все повече са хубавите места :) то пазарът сам отсява другите- в крайна сметка клиентите, които се примиряват с лошо отношение и кофти обслужване не би трябвало да са много

    ReplyDelete
  3. Costa в Домът на киното рулира. Цялата им смяна баристи са супер учтиви...обаче двата обекта в Сердика мол са кошмарни.
    Starbucks - не ми хареса как набичкаха супер много столове и маси в този до стадиона, за да угодят на напиращите талпи. Иначе правят най-доброто лате в Сф, преди призът се дършеше от Coffee Republic ама Cоsta ги купиха и сега нъцки.

    ReplyDelete
  4. аз отдавна не сядам на този Starbucks до стадиона. много лудница и шум ми е. последният път имаше някакъв младеж дето обясняваше колко е гениален и как сигурно ще стане премиер. на ей толкова бях да си "изпусна" кафето върху него :))

    ReplyDelete
  5. млекарница добрев е страхотна, аз докато си избирах кашкавалче за първи път, ме почерпиха с домашната си лимонада, и се влюбих :)

    ReplyDelete
  6. на мен ми е една идея по-сладка тя, но пак е много хубава :) якото е и че има много знаци на тротоара отсреща за бързо паркиране на колелото :))

    ReplyDelete

Post a Comment