5 коментара
  1. много добре описано и определено ме спечели да я разгледам и аз.

    ReplyDelete
  2. Кога българската православна църква е имала адекватна реакция?
    И кога въобще църквата е била ок с науката?
    И стига поства гнусотии :P

    ReplyDelete
  3. Е, не съм поствала скоро нещо гадно, бе, Марто :) Отказах се да пиша за феминистките още на черновата

    ReplyDelete
  4. Ина, никак не съм съгласна. Това, че можеш да изложиш мъртво човешко тяло като експонат, не означава, че трябва да го правиш. Восъчните фигури ми се струват достоверни и естествени... и напълно достатъчни.
    Просто моят морал не го възприема.

    ReplyDelete
  5. До голяма степен е свързано с личните разбирания и морални норми на всеки.

    За мен научната му стойност надхвърля негативите, особено ако тези хора наистина са били съгласни след смъртта си да бъдат използвани за такова начинание.

    Не ангажирам никого с мнението си :)

    ReplyDelete

Post a Comment