3 коментара
  1. А, някой най-сетне реши да напише нещо за рекламите хаха, мислех че само аз се дразня от всичко това.
    Цялата идеология на консуматорството залага единствено на насладата и лесното щастие. Лошото е, че всички се правят, че им е все тая за посланията, но после децата им формират себе си по тези клишета и вече нищо не може да се направи.
    Последната реклама, тези на dolce & gabanna има много странно качество, ако се замислиш. Всички на нея изглеждат като киборги. Никой не показва никаква емоция. Как това работи? Кой се идентифицира с такива празни хора? Това е много интересно за мен :)

    ReplyDelete
  2. Да, много вярно за киборгите! Приличат на пластмасови манекени. Колкото и да ме дразни този тип терминология, не мога да намеря по-подходяща дума от Objectification. Не само жената е обект, всички са.

    Като пластмасови пионки, събрани от фотографа, за да инсценират една уж заредена с провокация снимка.Изключително изкуствено, изключително staged. Изключително празно. Като сцена в "Американски психар" е: излъскана външност, а под нея: черна дупка

    ReplyDelete

Post a Comment