23 коментара
  1. Най-смислените: непланирано посрещане на Нова година в Париж, спонтанно напазаруваните книги на последния панаир и едни обувки за бягане. В плановете: пролетен Истанбул и шофьорски курс.

    ReplyDelete
  2. Щастието е истинско, когато е споделено. Затова харча без капка угризения за преживявания с любимия човек (дори, когато не ми е съвсем по възможностите). Най-добре изхарчените ми пари през тази година са тези за лятната ни почивка на море, а съжалявам, че нямах възможност да организирам екскурзия за карнавала в Рио :)
    Елена Петкова

    ReplyDelete
    Replies
    1. Елена Петкова - e.petkov.a@abv.bg :)

      Delete
  3. Море, море и пак море!!! Диво , красиво и необуздано. Нашето море, на юг... Юни! Когато още сезонът не е започнал и не са отворили още всички капанчета за бира и цаца. Когато срещаме само почитатели на вдъхновяващото, истинско , некултивирано море. Когато моята осем годишна дъщеря тича рано сутринта по брега с морски пръски по клепачите! И сияе... А аз си спомням за моето детство, изпълнено с щастие, сигурност и любов. Не знам какво точно изпитва моята дъщеря. Надявам се също така по цялото и тяло да полепва морско щастие, майчина любов и хъс за живот. И устрем за утрешния ден ... и любов към природата!

    ReplyDelete
  4. Моите малки удоволствия са трите ми деца, за които постоянно са нужни средства. Но пък усмивките и радостта им после ми се "изплащат" многократно. А съвсем лично за мен ги харча за книги и понякога торти и шоколад. Но като че ли най-много ми харесва да доставям радост на близките си. Съжалявам, че не мога да си позволя да пътувам повече, ако мога да избирам бих обикаляла и обикаляла и опознала безброй кътчета на нашата планета.

    ReplyDelete
  5. Шаная Туейн е пич :)

    Малките удоволствия, за които отделям пари попринцип, са качествен чай, хубава храна, книги. Последната ми голяма покупка беше ново колело, за което не съжалявам и смятам да карам много ^^ Като цяло обичам да правя подаръци на близките ми хора. Дори и да е нещо съвсем мъничко, важното е да е специално избрано (или пък защо не изработено... но за консумативите в повечето случаи също трябвар средства)

    ReplyDelete
  6. Здравейте на всички :) Благодаря за хубавите коментари и красивите лични определения какво е щастие.

    Само искам да помоля: ако не влизате с профил в Blogger/G+: добавяйте един mail за контакт. Имам информация за IP адресите, от които е коментирано, но значително ще ме улесните с идентифицирането ви, ако се окаже, че именно коментар без профил бъде изтеглен като печеливш :) Благодаря

    ReplyDelete
  7. Щастието за всеки е различно, това е баланса между малките неща, които те радват и парите, които изкарваш със собствен труд. Лично мен ме радват дребни неща като разходка край морето, приятен разговор с приятел на чаша горещо кафе, шоколад, някакъв малък нов аксесоар, нова чанта, обувки, или всичко което радва една уважаваща себе си дама обичам цветята, спокойствието, а моята страст са пътуванията. Винаги бих отделила сума за едно романтично, екзотично или исторически интересно местенце, макар, че много рядко ми се случва. Не са важни големите неща, а малките жестове изпълнени с много любов и нежност. Нека имаме повече такива моменти....

    ReplyDelete
  8. Таня РангеловаThursday, 23 April, 2015

    Щастието е нещо което стопля душата и сърцето ти...За мен това е усмивка и прегръдка от любим човек, споделен миг с верен приятел, съзерцание на красива природна гледка...Дори като само пиша за тези неща се чувствам изпълнена с щастие. Ако трябва да говорим за нещо което ме прави щастлива и се купува с пари, това на първо място за мен са пътешествията....Давала съм последните си пари за пътуване, защото категорично смятам, че откриването на нови места и хора винаги изпълва с щастие душата. tania_rangelova@abv.bg

    ReplyDelete
  9. Доста глезотии си позволих последните месеци,въпреки,че средствата са ограничени.Фенка съм на качествената козметика, дамските чанти и спортните принадлежности. Последно изхарчих пари да си взема ракети за тенис на корт и въже за скачане,но наистина ми достави огромно удоволствие.Надявам се късмета да е с мен

    ReplyDelete
  10. Щастие - само 6 букви, които придават на живота ни смисъл и го правят по-приятен. Щастието е относително понятие – всеки може да го получи по различни поводи. Само една малка усмивка от любим човек може да направи деня ни щастлив.
    Всеки един от нас иска и се стреми към щастието. Надежда, че този ден ще бъде по-добър от предходния. Надежда, че една по една трудностите ще изчезват. И всеки ден, всеки един от нас се бори, опитвайки се да намери своето щастие. То е една усмивка, една прегръдка, целувка, ласка… Щастието е любов, нежност, приятелство; щастието е свобода. То е моментно, не може да си безкрайно щастлив, навсякъде и завинаги. Щастието няма причина и няма обяснение – то е човек, то е усещане, то е копнеж, то е спомен…
    Щастието не е само един малък момент от нашия живот. То може да присъства във всеки един миг от съществуването ни, стига да го пуснем в сърцата си, да успеем да го съхраним и то може да остане винаги с нас. Когато човек е щастлив, той се чувства изпълнен с живот. Иска му се да изразходи цялата енергия, която кипи в гърдите му. В този момент за него не съществуват невъзможни неща, неща, които биха могли да го спрат.
    Според мен да се радваш на малките неща е ключът към щастието – така оценяваш уж дребните и елементарни радости, които понякога те правят много щастлив.

    В днешно време явно всички мислят, че щом някой притежава милиони долари, скъпа кола и голяма къща, то той е най-щастливият човек на света. Но не в това се състои щастието. То не може да се купи с пари, не може да се докосне.
    Не бива да се предаваме в трудни моменти и да мислим, че щастието е „избягало” от нас. Ако в момент, когато си тъжен, изброиш всички неща, за които живееш, ако поне за миг се замислиш колко по-лошо може да е всичко, ще осъзнаеш колко голям щастливец си. Когато си тъжен, е достатъчно да преброиш онези неща, които дават смисъл на живота ти, а не си купил с пари. Тогава ще усетиш колко много щастие има около теб. Защото щастието не е в това, което имаш, а в това, на което се радваш. За да почувстваме щастието и да му се наслаждаваме, трябва да го открием в самите нас.
    Няма нищо по-трагично и пагубно за душата от това човек да се затвори в себе си. По този начин той обрича своята душа на вечна тъмнина и няма как да усети и да познае щастието. Такива хора лесно се познават – това са мрачни, тъжни, дори злобни хора. Това са хора, неспособни да обичат, да прощават, хора, които не знаят какво е усмивка и още по-малко щастие. Тези хора не живеят, защото не умеят да се наслаждават на живота.
    А такива хора се срещат все по-често...
    НО…..има и усмихнати, весели, добри хора. Това са щастливите хора. Те виждат красота и доброта във всичко, дори и в най-малките и незначителни неща.
    Когато човек е щастлив, той е добър!
    Щастието…..просто една дума, толкова малка и в същото време достатъчно голяма, за да носи в себе си цялата красота и доброта на света!

    ReplyDelete
  11. " Времето е живот. А животът живее в сърцето." - един от любимите ми цитати от книга:) Как бих си купила щастие, ами с време:) добре прекараното време, което намира място в спомените ми, грее сърцето ми, караме да си го спомням с усмивка, еми това са добре "похарчени пари". Дали ще е било за вещ, като любими фотоапарат, който запечатва важните моменти, дали ще е колелото, което прави придвижването ми приключение като в детските ми години, дали ще е така чаканата екскурзия до Италия или изненада за добър приятел.... няма безплатен обяд, аз може и да не съм дала и стотинка, но някой е дал, така че дали ще съм си спечелила наградата с труд или просто съм платила "кеш" няма значение, важното е чувството на удовлетовореност, което носи:)

    ReplyDelete
  12. Много се радвам, че виждам толкова стремеж към личните, съкровени и нематериални неща, които ни правят щастливи :) Както и към нещата, които носят усещане за свобода и приключение: пътуването, карането на колело, снимането :) На края на седмицата ще изтегля 4 от вас така че- продължавайте да споделяте хубави мисли

    ReplyDelete
  13. Във възраст съм в която най-вече оценявам здравето и времето прекарано с хора, които са ми приятни. Нямам време да правя компромиси затова щастието за мен се изразява във възможността да живея по-здравословно и да правя неща, които на младини не съм успяла. Не са някакви грандиозни проекти, а по-скоро да си купя хубава дреха, а не да спестявам пари за сметки, да ям качествена храна, а не боклуци, които вредеят на здравето ми. Такива дребни неща променят деня ти, а разходките споделени с приятелка и вкусен сладолед ме връщат отново в младостта.

    Петранка Атанасова pepamitko@abv.bg

    ReplyDelete
  14. Най-важно е човек да е жив и здрава. По-голямо щастие от това няма. Всичко друго се купува, постига и осъществява във времето. Съжалявам само, че до момента не съм си позоволила някоя хубава екскурзия в чужбина, но вярвам, че скоро и това ще стане! Цветелина Атанасова - cvetelinabg@abv.bg

    ReplyDelete
  15. Райна Атанасова - reniata@abv.bg
    Като цяло вярвам, че щастието не се купува с пари. Но понякога е хубаво човек да си доставя малко удоволствия. Миналата година аз например си купих нов фотоапарат, с който запечатах лятната си ваканция и много други щастливи мигове. Заслужаваше си парите и смятам, че това е една чудесна придобивка, която надявам се да ползвам дълго време.

    ReplyDelete
  16. Владимир Станев - golmaistora@abv.bg

    В началото на година подарих на приятелката ми една чудесна екскурзия, за което изобщо не съжалявам. Вярно, че излезе по-скъпичко, но всичко си заслужаваше - прекрасната почивка, усмивката на лицето на любимата жена и пламъка в очите й. Изненадата за нея беше голяма и двамата бяхме изключително щастливи от това малко удоволствие, което си позволихме.

    ReplyDelete
  17. Иван Лазов - ivan_lazov@abv.bg

    Аз смятам да се поглезя, като си купя колело съвсем скоро. Много държа на спорта и съм решил да започна активно да карам колело, защото вярвам в максимата: "Здрав дух в здраво тяло!"

    ReplyDelete
  18. Ивелина Атанасова - ivelina_sexi@abv.bg

    Аз съм най-щастлива, когато пътувам някъде със семейството си. Без значение къде и кога, важното е да сме заедно сред природата. Тази година направихме една екскурзия и разгледахме няколко пещери в България. Следващата ни дестинация пък ще бъде Мелник. За мен това са добре изхарчени пари, за които не съжалявам. Защото в крайна сметка остават спомените. В материалния свят, в който живее, изключително важно е човек да оценява щастливите моменти, за които често даже не са необходими много пари!

    ReplyDelete
  19. Ако има храна съм щастлива. Ако има вино съм още по-щастлива. Купувам си щастие със сетивата!

    Denitsa Hristova @Lokumena (via Twitter)

    ReplyDelete
  20. Ехее! Чак сега виждам поста ти, ще пиша в The Ink Factory тези дни по-подробно. Инак, разправят - money doesn't buy you happiness, but it buys you ice cream, which is pretty much the same. Давай ваЛчерите ;)

    ReplyDelete

Post a Comment