7 коментара
  1. ако имах пари за колело и ако можех да карам, със сигурност щях да се придвижвам така... :) ама нейсе!
    притежателите на велосипеди дори не подозират какви късметлии са!<3

    ReplyDelete
  2. знам, и аз поради същата причина нямаше да съм велосипедист още за неопределено време :)и съм мега благодарна за възможността да го карам :)

    ReplyDelete
  3. Е да . Това е истината . През зимата се минава на вариант малолитражен автомобил :)Например - Fiat Seicento
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Seicento

    ReplyDelete
  4. Perche Sei... трябва да е Cinbquecento :)) <3

    ReplyDelete
  5. Ха-ха, освежаващ пост!

    Усмивката ми стигна до ушите на:
    "Все още не съществува математически алгоритъм способен да предвиди траекторията на българския пешеходец." :D

    So True! Иначе и аз го гледам, че не само до Декември ами по моя календар до Февруари ще е за колОлО.

    ReplyDelete
  6. :) И мен ме забавлява феномена, когато се сблъскам с него :)) радвам се, че постът е оставил позитивни емоции.

    P.s харесва ми идеята ти за февруари :) Ма като гледам бялото на Витоша може и да не (ни) се получи

    ReplyDelete
  7. Чудесно занимание, но за самотни райдъри:-)с едно, две или ри ремаркета, мисията си е невъзможна;(
    Иначе съм с 4 ръце "ЗА"

    ReplyDelete

Post a Comment